Jak znaleźć najlepszą wypożyczalnie sprzętu eventowego?

Chcąc zorganizować niebanalne przyjęcie, czy wydarzenie powinniśmy się zastanowić nad wyborem jakiegoś niesamowitego miejsca. Te urządzone nad brzegiem jeziora, czy w ogrodach winnicy na pewno bardziej zachwycą gości niż te w gotowych salach, czy halach. Wybór nietypowego miejsca sprawia jednak, że prawdopodobnie będzie nam potrzebna wypożyczalnia mebli eventowych.

Jak znaleźć najlepszą wypożyczalnię?

Poszukiwania oczywiście trzeba obowiązkowo zacząć od przewertowania internetu, fora internetowe mogą się okazać bardzo pomocne. Należy jednak pamiętać, że w internecie każdy może napisać wszystko i nie powinno się raczej ufać każdemu słowu, które przeczytamy. Najlepiej, jeśli trafimy na firmę, która ma więcej niż 30 opinii. Można wtedy założyć, że chociaż część z nich jest rzetelna.

Jeśli nie ufamy obcym ludziom z internetu możemy też spróbować zdobyć jakieś polecenia wśród rodziny lub znajomych, może ktoś z nich organizował ostatnio wesele w nietypowym miejscu i były mu potrzebne meble eventowe? Informacje z pierwszej ręki oraz wszystkie wskazówki będą bardzo cenne.

Nasze poszukiwania powinniśmy zakończyć wysłaniem szablonowych zapytań ofertowych do kilku, a nawet kilkunastu firm. Dowiemy się wtedy jaka jest dostępność potrzebnych nam sprzętów, oczywiście ile będą kosztować i jakie dodatkowe usługi oferuje dana firma – na przykład czy umowa obejmuje dostarczenie, oraz zabranie mebli i akcesoriów, oraz czy osoby, które sprzęt przywiozą również go rozstawią. Ważna jest też kwestia kaucji, którą będziemy musieli zapłacić przy wynajmie oraz rozliczenie wszystkich dodatkowych kosztów, jakie będziemy musieli ponieść, jeśli jakiekolwiek meble zostaną uszkodzone podczas trwania wynajmu. Należy bardzo uważnie przeczytać umowę i od razu wyjaśniać wszystkie wątpliwości, żeby uniknąć nieporozumień.

Źródło: HorecaService

Comments are closed.